سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   ? قضاوت دربی با 5 داور/ پاداش ویژه برای داوران - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 2 بازدید
بازدیدهای دیروز: 2 بازدید
مجموع بازدیدها: 25020 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

پیوندهای روزانه


لینک دوستان من

لوگوی دوستان من

موسیقی وبلاگ

جستجو

? قضاوت دربی با 5 داور/ پاداش ویژه برای داوران
نوشته شده توسط : سروش
پنج شنبه 87 بهمن 24 ساعت 9:45 عصر

پرسپولیس استقلال تهران
تاریخ برگزاری: جمعه 25 بهمن 1387
زمان برگزاری: 14:00
محل برگزاری: ورزشگاه آزادی تهران
داور: محسن ترکی

 

برای نخستین بار و در اتفاقی غیر معمول در قضاوت مسابقات فوتبال داخلی کشورمان، کمیته داوران با پنج داور به استقبال شهرآورد تهران خواهد رفت.
بنابر اعلام مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران با هدف آمادگی و پیش بینی لازم در جهت هر چه بهتر برگزار شدن دربی شهر تهران عزیز یزدانی به عنوان کمک داور ذخیره این دیدار انتخاب شد. پیش از این نیز خداداد افشاریان به عنوان داورچهارم این مسابقه انتخاب شده بود.
دیدار برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به قضاوت محسن ترکی و با کمک رضا سخندان و حسن کامرانی فر برگزار خواهد شد . به این ترتیب دربی شصت و ششم تیم های استقلال و پرسپولیس با همراهی 5 داور برگزار خواهد شد.
مسعود عنایت همچنین از پرداخت پاداش ویژه به داوران دربی خبر داد و اظهار داشت : در صورتی که تیم داوری دربی عملکرد موفقی داشته باشند به هر یک از داوران این مسابقه پاداش ویژه‌ای اهداء خواهد شد تا سقف پرداختی به داوران ایرانی نیز به سطح داوران خارجی نزدیک شود.

رئیس کمیته داوران در خصوص دستمزد داوران دربی اظهار داشت : دستمزد داوران این مسابقه تفاوتی با قضاوت داوران در لیگ برتر نخواهد داشت و طبق تعرفه قبلی داور، کمک داور و داور چهارم به ترتیب مبلغ 200 ، 150 و 100 هزار تومان دریافت خواهند کرد.
گفتنی است مسعود عنایت و مجتبی شریفی رئیس کمیته داوران و انضباطی فدراسیون فوتبال ناظران ویژه داوری و مسابقه این دیدار خواهند بود.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

لوگوی وبلاگ

? قضاوت دربی با 5 داور/ پاداش ویژه برای داوران - عاشقان پرسپولیس

آرشیو

موضوعات وبلاگ