سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   ? پتروویچ : اگر دایی بخواهد در مورد تیم ملی ایران فکرخواهم کرد - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 1 بازدید
بازدیدهای دیروز: 22 بازدید
مجموع بازدیدها: 25215 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

پیوندهای روزانه


لینک دوستان من

لوگوی دوستان من

موسیقی وبلاگ

جستجو

? پتروویچ : اگر دایی بخواهد در مورد تیم ملی ایران فکرخواهم کرد
نوشته شده توسط : سروش
دوشنبه 87 بهمن 14 ساعت 6:38 عصر

IMAGE633690285306105000

 هافبک صربستانی تیم پرسپولیس گفت: فکر می‌‏کنم تیم ما در بازی با پیام تا حدودی مشکل داشت و در ابتدای مسابقه هم 2 ، 3 موقعیت مناسب به دست آوردیم که از آن‌‏ها استفاده نکردیم. 
ایوان پتروویچ افزود: بعد از این حملات تیم پیام با 10 بازیکن در زمین خود دفاع می‌‏کرد و هنگامی که تیمی فقط به دفاع مطلق می‌‏پردازد گل زدن بسیار دشوار است اما اگر می‌‏توانستیم در همان نیمه اول یک گل به ثمر برسانیم تیم حریف در ادامه مسابقه شاید 3 یا 4 گل دریافت کند. وی افزود: فوتبال همین است، من هم خدا را شکر می‌‏کنم که در زدن ضربه پنالتی‌‏ که دو بار از سوی داور تجدید شد تمرکز کافی داشتم و توانستم یک گل 3 امتیازی که حاصل تلاش همه بازیکنان بود به ثمر برسانم.

وی ادامه داد: ما در بازی آینده مقابل داماش گیلان نیز فقط به فکر 3 امتیاز هستیم و می‌‏رویم که این تیم را در خانه‌‏اش شکست دهیم. تیم پرسپولیس در هر مسابقه‌‏ای که بازی می‌‏کند فقط به فکر کسب پیروزی است.
هافبک صربستانی تیم پرسپولیس با اشاره به اتفاقات پایان مسابقه این تیم مقابل پیام اضافه کرد: من فکر می‌‏کنم این مسائل فقط در روزنامه‌‏ها انعکاس زیادی داشت. چرا که علی کریمی که گفته می‌‏شد از باشگاه اخراج شده است دیروز در تمرینات شرکت کرد و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد. من واقعا نفهمیدم چه مشکلی میان او و مدیریت باشگاه به وجود آمده است اما اصلا مشکلی وجود نداشت.افشین پیروانی هم به عنوان سرمربی تیم، دیروز برایش مشکلی به وجود آمده بود و امروز به تمرینات بازمی‌‏گردد.

پتروویچ گفت: این‌‏که افشین پیروانی اعلام کرده از شعار هواداران ناراحت است من نمی‌‏توانم در مورد آن صحبت کنم چرا که متوجه شعار هواداران نمیشدم و معنی آنها را نمی‌‏دانستم.

هافبک صربستانی تیم پرسپولیس در خصوص حضور سرمربی خارجی در این تیم گفت: هرکدام از مربیان که در پرسپولیس کار کنند مشکلی ندارم. اول قطبی سرمربی بود الان هم اگر یکی دیگر بیاید بازهم برایم فرقی نمی‌‏کند چرا که ما حرفه‌‏ای هستیم و با تمرینات خوب سعی می‌‏کنیم در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

وی افزود: به نظر من پیروانی مربی خوبی است، من که با او مشکلی ندارم اما گفتم حضور مربیان مختلف خارجی در پرسپولیس در روزنامه‌‏ها زیاد دیده می‌‏شود و این مساله فشار زیادی به بازیکنان و مربیان وارد می‌‏کند. این خوب نیست اما فوتبال ایران این‌‏گونه است و هیچ کاری هم نمی‌‏توانیم بکنیم.

پتروویچ در خصوص مبلغ دریافتی خود از باشگاه پرسپولیس گفت: من پول خوبی از این باشگاه گرفته‌‏ام اما میزان دریافتی‌‏ام را اعلام نمی‌‏کنم. در مورد فصل بعد هم هنوز تصمیمی نگرفته‌‏ام ولی بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر ضمن صحبت با مدیر برنامه‌‏هایم و مدیران باشگاه در این خصوص تصمیم‌‏گیری خواهم کرد. در ایران دوست دارم فقط در پرسپولیس بازی کنم اما اگر از ایران بروم در یکی از کشورهای قطر و امارات بازی خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در یکی دو مسابقه اخیر نیمکت‌‏نشین بود عنوان داشت: نمی‌‏دانم چرا نیمکت‌‏نشین هستم و این تصمیم مربی بوده است. من هم تابع نظر او هستم، اگر هم بگوید روی نیمکت‌‏بنشین حرف گوش می‌‏دهم و اگر هم در ترکیب اصلی باشم بازی می‌‏کنم. من حرفه‌‏ای رفتار می‌‏کنم اما باید بگویم هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم. شرایط جسمانی خوبی دارم و آماده بازی هستم.

پتروویچ گفت: شاید کادر فنی اعلام کرده باشد که پتروویچ آماده نیست که نیمکت‌‏نشین شده‌‏ اما خودم فکر می‌‏کنم از نظر فنی و آمادگی جسمانی در شرایط ایده‌‏آلی قرار دارم.

هافبک صربستانی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در کشورش در مسابقه‌‏ای که شبیه دربی باشد بازی کرده است عنوان داشت: در کشور خودم تا حالا در مسابقه دربی حضور نداشته‌‏ام اما در آلمان که بودم در مسابقات" آلمانیا آخن" با حضور 80 هزار تماشاگر بازی می‌‏کردم که جذابیت خاصی برایم داشت.

پتروویچ در خصوص حضورش در تیم ملی ایران گفت: یک زمانی یک بحثی بود که مطرح شد اما به صورت جدی نبود. فقط از طرف روزنامه‌‏ها از من سوال می‌‏کنند که آیا دوست داری در تیم ملی ایران بازی کنی که من هم گفتم مسوولان فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص با من صحبتی نکرده‌‏اند. الان سرمربی تیم ملی ایران علی دایی است اگر او فکر کند که من می‌‏توانم برای تیم ملی شما مفید باشم اعلام نیاز کند تا با بررسی دقیق جواب بدهم. اگر توانستم برای تیم ملی صربستان بازی می‌‏کنم وگرنه پیراهن تیم ملی ایران را خواهم پوشید.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

لوگوی وبلاگ

? پتروویچ : اگر دایی بخواهد در مورد تیم ملی ایران فکرخواهم کرد - عاشقان پرسپولیس

آرشیو

موضوعات وبلاگ