سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 3 بازدید
بازدیدهای دیروز: 4 بازدید
مجموع بازدیدها: 25177 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

پیوندهای روزانه


لینک دوستان من

لوگوی دوستان من

موسیقی وبلاگ

جستجو

مصاحبه با افشین پیروانی
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 بهمن 11 ساعت 2:57 عصر

 هیچ مشکلی درون دروازه‌ نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و معتقدیم همه‌ی بازی‌های لیگ برتر برای پرسپولیس دشوار و سخت خواهد بود. 
افشین پیروانی در گفت‌وگویی، پیرامون بازی تیم پرسپولیس مقابل پیام اظهار کرد: به هیچ وجه ضعیف بودن تیم پیام را قبول نداریم و فکر می‌کنیم تمام بازی‌های لیگ برتر از جمله حریفی مثل پیام نیز برای پرسپولیس رقیب سرسختی خواهد بود. چرا که بازیکنان آنها به خصوص در ورزشگاه آزادی با انگیزه‌ی فراوان و برای ارایه‌ی یک فوتبال خوب و نشان دادن خودشان به میدان می‌آیند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر بازیکنان ما با انگیزه و شادابی زیادی تمرین می‌کنند و ما مشکل خاصی برای آمادگی پیش از این مسابقه نداریم. تنها امیدوارم بازیکنان این حریف را دست کم نگیرند و ما بتوانیم با ارایه‌ی یک فوتبال منطقی سه امتیاز حیاتی این مسابقه را در یک بازی خانگی بدست بیاوریم. 
پیروانی درباره‌ی حضور دروازه‌بان جدید در تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: فکر می‌کنم ما هیچ مشکلی درون دروازه‌ی پرسپولیس نداریم. در حال حاضر مصدومیت مهدی واعظی به پایان رسیده و او با شرایط خوب و آمادگی کامل به طور مستمر در تمرینات شرکت می‌کند. همچنین علیرضا حقیقی هم وضعیت خوبی داشته و من معتقدم او در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ضمن اینکه دروازه‌بان جوان دیگری نیز چون الیاسی در تیم ما هست که او هم وضعیت بدی ندارد. بنابراین من به هیچ وجه درون دروازه‌ی پرسپولیس کمبود و مشکلی احساس نمی‌کنم، حال اگر مسوولین تیم تشخیص بدهند که دروازه‌بان جدید دیگری را به جمع تیم اضافه کنند، او به تمرینات خواهد آمد و زیرنظر کادرفنی تست خواهد داد. 
پیروانی همچنین درباره‌ی بازی داربی مقابل استقلال تهران نیز تصریح کرد: ما از همان ابتدای فصل برای بازی داربی مقابل استقلال تهران برنامه‌ریزی کرده بودیم چرا که کسب پیروزی در آن مسابقه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌دانیم هواداران‌مان با پیروزی پرسپولیس چقدر خوشحال می‌شوند. البته توجه به این مسابقه باعث نمی‌شود که ما از حریفان دیگر پرسپولیس غافلگیر شویم. 
سرمربی پرسپولیس درباره‌ی زمان حضور محسن خلیلی در ترکیب پرسپولیس نیز گفت: خلیلی در حال حاضر با برطرف شدن مصدومیتش تمرینات اختصاصی منظمی را زیرنظر پزشک تیم دنبال می‌کند. تمرینات کار با توپ او روند خوبی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا آخر هفته پیش‌رو بتواند در تمرینات گروهی شرکت کند. مسلما هر زمان که این بازیکن سلامتی کامل را بدست آورد و آمادگی حضور در میدان داشت، ما از او استفاده خواهیم کرد. حال بازی داربی باشد یا یک مسابقه‌ی دیگر. 
پیروانی همچنین درباره‌ی محل تمرین جدید پرسپولیس نیز گفت: از مسوولین تیم برای فراهم کردن چنین زمینی تشکر می‌کنیم چرا که زمین تمرین قبلی در مجموعه‌ی ورزشی راه‌آهن به دلیل سفت بودن باعث ناراحتی بازیکنان و بالا رفتن امکان مصدومیت آنها شده بود اما، اکنون وضعیت بهتری داریم.


نظرات دیگران [ نظر]

دانلود گل پژمان نوری به مس
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 بهمن 4 ساعت 2:29 عصر

دانلود گل پژمان نوری به مس


نظرات دیگران [ نظر]

پرسپولیس در کرمان متوقف شد
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 بهمن 4 ساعت 2:25 عصر

پرسپولیس در کرمان متوقف شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب تساوی یک بر یک در برابرتیم مس کرمان متوقف شد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و از هفته بیست و سوم این مسابقات برگزار شد پژمان نوری در دقیقه ? ???برای پرسپولیس و روح اله بیگدلی دردقیقه ? ???برای تیم مس کرمان گلزنی کردند .

داور در این دیدار ? ??بار کارت زرد را به بازیکنان دو تیم نشان داد، علی کریمی و مازیار زارع از تیم پرسپولیس و جلال امیدیان، فرزاد آشوبی، علی حمودی و ادینهو از تیم مس کرمان کارت زرد دریافت کردند .

همچنین حسین خانی سرگروه تیم مس کرمان دردقایق پایانی این دیدار با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

براساس تصمیم کادر فنی تیم پرسپولیس دراین دیدار ایوان پترویچ به جای کریم باقری و فرهاد خیر خواه به جای علیرضا نیکبخت واحدی وارد زمین شدند کادر فنی تیم مس کرمان روح اله بیگدلی و و پائلو روبرتو داسیلوا، مصطفی سیفی را به ترتیب به جای علیرضا علیزاده ، رسول نوید کیا و فراز فاطمی وارد زمین کرد.

رحیم رحیمی مقدم با کمک رضا سخندان و محسن فریمان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند، داور چهارم این دیدار نیز محمد رضا خداپرست بود.


نظرات دیگران [ نظر]

چهره عادل؛ فریادی در سکوت
نوشته شده توسط : سروش
چهارشنبه 87 بهمن 2 ساعت 10:5 عصر

چهره عادل؛ فریادی در سکوت

عادل فردوسی پور

اتفاقات چند روز اخیر در ورزش باعث شد، علاقمندان به فوتبال خصوصا برنامه 90 دوشنبه شب بیدار بمانند تا شاهد واکنش عادل فردوسی پور و عوامل اجرایی این برنامه مقابل چنین برخوردهایی باشند.

اما آنچه در این بین اتفاق افتاد و باعث تعجب همگان شد، این بود که عادل در ابتدای برنامه هیچ واکنشی به این اتفاقات نشان نداد و سعی کرد با برخوردهای یک سویه و بعضا غیر منطقی مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال کنار بیاید ولی ای کاش در انتهای این برنامه نمی گفت: " چنانچه عمری باقی بود و این صندلی جایی برای بیان حق و حقیقت بود، در خدمت شما خواهم بود."

وقتی در پایان دهه 70 برنامه ای تحت عنوان "90" پایه گذاری شد کمتر کسی فکر می کرد این برنامه به حدی از جذابیت و اقبال دست پیدا کند که در سبد خانوار تمام ایرانیان قرار بگیرد.

برنامه "90" با اجرای عادل تا آنجا پیش رفت که امروز به صدای مردم ایران تبدیل شده و همگان به انتظار از راه رسیدن این برنامه می نشینند تا فردوسی پور با مطالب نقدگرایانه اش مشکلات فراوان رخ داده در مستطیل را از دریچه نگاه مردم مورد بحث و بررسی قرار دهد.

کار اصلی برنامه "90"  به نقد کشیدن ضعف های ساختاری فوتبال کشور است که صرفنظر از برخی ایرادها، می شود نمره قبولی به این برنامه داد. پربیننده بودن این برنامه یک روی سکه است و روی دیگر سکه آن است که بسیاری از مدیران، مربیان و بازیکنان فوتبال، از آنجا که به صراحت از سوی این برنامه به نقد کشیده می شوند، دل خوشی از 90 ندارند.

شاید بارها اتفاق افتاده بود که در این برنامه شاهد برخوردهای لفظی مسئولان با همدیگر یا با عادل بودیم و یا نتیجه ای در بحث های مطرح شده بدست نیامد اما در نهایت قضاوت تمام اتفاقات به افکار عمومی سپرده می شد، قضاوتی که گاه و بیگاه در وسائل نقلیه عمومی، ادارات و اماکن عمومی آنها را به نظاره نشستیم.

عادل فردوسی پور

برنامه "90" از نمونه های خارجی آن الگوبرداری شده و کار اصلی آن به نقد کشیدن ضعف های ساختاری فوتبال کشور است که صرفنظر از برخی ایرادها، می توان نمره قبولی به این برنامه داد. پربیننده بودن این برنامه یک روی سکه است و روی دیگر سکه آن است که بسیاری از مدیران، مربیان و بازیکنان فوتبال، از آنجا که به صراحت از سوی این برنامه به نقد کشیده می شوند، دل خوشی از 90 ندارند.

بسیاری از مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال و حتی مربیانی از جمله علی پروین، ناصر حجازی، امیر قلعه نویی و ... همیشه از دیدگاه خود به این برنامه نگاه کردند و آن را عامل حاشیه سازی می دانستند ولی هیچگاه نتوانستند و یا نخواستند نیمه پر این استکان را ببینند. نیمه پر همان ضعف های بود، هست و خواهد بود که با توجه به علنی شدن، هیچ تلاشی برای رفع آن پیش نیامد.

مشکلات داوری که با جمله کلیشه ای "داور جایز الخطاست"، به فراموشی سپرده می شود، بیان مشکلات مالی در این برنامه،  گاهی با واکنش منفی مدیران نهاد زیر سوال رفته همراه می شود، مشکلات ورزشگاه ها نادیده گرفته می شد و هزاران معضل دیگر، اما در انتها هیچکس درصدد رفع این مشکلات گامی منطقی برنمی داشت و یا هیچ زمان به خود اجازه نمی داد، با تقدیر از نگاه برنامه 90 در بیان مشکلات، از عادل تشکر کند.

مشکلات داوری که با جمله کلیشه ای "داور جایز الخطاست"، به فراموشی سپرده می شد، بیان مشکلات مالی در این برنامه گاه، با واکنش منفی مدیران نهاد زیر سوال رفته همراه می شد، مشکلات ورزشگاه ها نادیده گرفته می شد و هزاران معضل دیگر، اما در انتها هیچکس درصدد رفع این مشکلات گامی منطقی برنمی داشت و یا هیچ زمان به خود اجازه نمی داد، با تقدیر از نگاه برنامه 90 در بیان مشکلات، از عادل تشکر کند.

در برنامه دوشنبه شب یک ابهام بزرگ دیگر وجود داشت و آنهم قطع شبکه ارسال SMS به این برنامه بود. شما اگر بخواهید در این مورد پاسخی بدهید چه می گوئید، آیا نخواهید گفت که قطع شدن این سیستم تنها برای بیان نشدن نظرات و افکار مردم بوده است زیرا این SMS ها بیانگر دیدگاه عموم ورزش دوستان در مورد مقوله های مطرح شده بود.

فردوسی پور مجری برنامه نود

فردوسی پور که همواره، حتی در دشوارترین شرایط ، لبخند از صورتش محو نمی شد ، دیشب در حالی یکی دیگر از برنامه های 90 را اجرا کرد که عاری از هرگونه روحیه ای بود که این نشان از تعطیلی یا تغییر اساسی برنامه ای دارد که نبود آن برای فوتبال ایران، فاجعه به حساب می آید.

فردوسی پور در دو برنامه گذشته 90، سازمان تربیت بدنی را به چالش کشید که جمیع اتفاقات این برنامه ها منجر به این شد که شایعه تعطیلی 90 دهان به دهان بچرخد؛ شایعه ای که گویا چندان هم از واقعیت دور نیست.

عادل که زبان گویای مردم بود، این بار در سکوت فریاد کشید ؛ زیرا برای بیان واقعیت های ملموس در ورزش باید تاوان بزرگی را پرداخت کرد....


نظرات دیگران [ نظر]

2خبر ازپرسپولیس
نوشته شده توسط : سروش
یکشنبه 87 دی 29 ساعت 6:30 عصر

مدیر عامل مس کرمان امروز مخالفت خود را با انتقال دروازه بان ملی پوش این باشگاه به پرسپولیس اعلام کرد.

مجید مکی زاده اظهار داشت: امروز با حضور عبدالرضا برهانی نژاد مدیر عامل مس کرمان ،نژاد زمانی قائم مقام این باشگاه ،پرویز مظلومی سرمربی و ایرج کهن دل سرپرست تیم مس جلسه ای برگزار شد.
مدیر روابط عمومی باشگاه مس ادامه داد: در این جلسه برای انتقال مهدی رحمتی به پرسپولیس بحث و بررسی شد و در نهایت مدیر عامل باشگاه با توجه به نیاز کادر فنی به مهدی رحمتی با انتقال او به پرسپولیس مخالفت کرد.
باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه درخواست رسمی را با امضای عباس انصاری فرد به باشگاه مس ارسال کرد و خواهان به خدمت گیری رحمتی شد. امروز پاسخ منفی به این نامه رسما به پرسپولیس اعلام خواهد شد.

خلیل سه شنبه ولرد تهران می شود

image
محسن خلیلی مهاجم مصدوم پرسپولیس روز سه‌شنبه برای حضور در تمرینات این تیم وارد ایران می‌شود.

محسن خلیلی آقای گل فصل گذشته لیگبرتر که بهدلیل جراحی زانوی مصدومش راهی آلمان شده بود روز سه‌شنبه هفته جاری به ایران برمی‌گردد تا در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

گفته می‌شود خلیلی در آلمان تمرینت شوتزنی‌اش را زیر نظر پزشکان متخصص آغاز کرده و هم ‌اکنون برای حضور در تمرینات هچ مشکلی نخواهد داشت.

نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4      >

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

لوگوی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

آرشیو

موضوعات وبلاگ