سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 6 بازدید
بازدیدهای دیروز: 6 بازدید
مجموع بازدیدها: 25186 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

پیوندهای روزانه


لینک دوستان من

لوگوی دوستان من

موسیقی وبلاگ

جستجو

تغییر سناریو درسایه ی نمایش هدفمند پرسپولیس
نوشته شده توسط : سروش
شنبه 87 دی 28 ساعت 5:39 عصر

تغییر سناریو درسایه ی نمایش هدفمند پرسپولیس
 
imageفقط افشین پیروانی می‌توانست بعد از پایان مسابقه‌ای کلیدی و سرنوشت‌سازی مثل پرسپولیس - فولاد، اینچنین آرام و بی‌دغدغه و با بی‌تفاوتی محض مقابل دوربین‌های تلویزیونی به ‌آنچه طی روزهای پیش از مسابقه به او گذشته بود، بپردازد. سایه بلند لوکا بوناچیچ در تمام طول هفته گذشته روی پیروانی و پرسپولیس سنگینی می‌کرد و کسی نمی‌پرسید ضرورت اعمال تغییرات در این مقطع زمانی چرا و چگونه حس شده است
سه پیروزی و دو تساوی در هفت مسابقه و توجه به بدشانسی‌هایی که گریبان تیم پیروانی را در این بازی‌ها گرفت، برای کنارگذاشتن او کفایت نمی‌کرد. نمایش عجیب و مضحک مهدی واعظی برابر ذوب، از دست رفتن دو پنالتی مقابل پیکان و آنچه در جریان بازی پرسپولیس - ملوان در تهران رقم خورد، از یک سو نشان می‌داد پیروانی برای در اختیار داشتن سمتی که سال‌ها با رویای به دست آوردن آن بازی‌های پرسپولیس را از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تماشا کرده، به قدر کافی خوش‌شانس نیست و از سوی دیگر واقعیت عریان فوتبال در این روزها که بی‌رحم‌تر از همیشه در مورد افراد قضاوت می‌کند را به رخ می‌کشید.
حالا که به پیروانی نگاه می‌کنیم، مردی را می‌بینیم که قربانی ویژگی‌های رفتاری خودش شده، وقتی بعد از خداحافظی قطبی سعی کرد همان رفتار متین و جنتلمن‌مآبانه را بروز دهد و با حفظ آراستگی ظاهری محبوبیتی مانند قطبی به دست آورد، توجه نمی‌کرد گام‌نهادن در چنین ورطه‌ای چگونه می‌تواند برایش دردسرساز شود. او می‌خواست قطبی جدیدی برای پرسپولیس باشد اما حتی نیمی از شور و شوقی که سلفش در معمولی‌ترین دقایق یک مسابقه ارائه می‌کرد را در حساس‌ترین لحظات حضورش روی نیمکت پرسپولیس بروز نمی‌داد. واکنش پیروانی بعد از به‌ثمر رسیدن گل مازیار زارع مقابل ملوان عاری از ذره‌ای هیجان و شور بود. گلی که تصمیم‌گیری در مورد ماندن و رفتنش به آن گره خورده بود و اهمیتی ورای گل‌ها و مسابقات دیگر داشت. وقتی در لحظات پایانی بازی با چهره مضطرب و نگرانش، ملتمسانه از داور می‌خواست سوت پایان بازی را به‌صدا در آورد فقط اهمیت سه امتیاز کلیدی بازی با ملوان نبود که خودنمایی می‌کرد، آینده‌کاری‌اش به‌عنوان یک مربی در فوتبال ایران هم متاثر از همان سوت بود.
بلافاصله بعد از پایان مسابقه با فولاد صحبت‌های عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل جدید پرسپولیس روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که خبر منتفی‌شدن حضور لوکا بوناچیچ در این تیم را بی‌پرده و بعد از یک هفته تب و تاب اعلام کرده بود. آ‌نچه مترادف با استمرار حضور پیروانی روی نیمکت مربیگری پرسپولیس به حساب میآمد و او را در آغاز تجربه دوره تازه‌ای از حیات مربیگری‌اش قرار می‌داد. مشخص بود که موضع انصاری‌فرد، موضع حسین هدایتی، رئیس و همه‌کاره فعلی باشگاه هم هست و او سناریوی تازه‌ای برای ادامه کار در پرسپولیس ترسیم کرده که برای عملی‌شدنش لازم است افشین پیروانی به فعالیت ادامه دهد.
پیروزی مقابل فولاد، لوکا بوناچیچ را که پشت در باشگاه پرسپولیس در انتظار موافقت نهایی، هیات‌مدیره با درخواست‌های بعضا نامتعارفش بود، نگه داشت. او حالا با هیچ رقمی شانس حضور در پرسپولیس را ندارد و هدایتی می‌خواهد اهداف تازه‌اش برای موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا را عملی کند. پرسپولیس هنوز در بالاهای جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد و به‌نظر نمی‌رسد نتایج هفته‌های باقیمانده بتواند موقعیت افشین پیروانی را تحت‌تاثیر قرار دهد. با این حساب فعالیت‌ها برای انجام کارهای بزرگ‌تر در پرسپولیس آغاز خواهد شد. یک مربی با استانداردها و ویژگی‌های فراتر از لوکابوناچیچ می‌تواند به این تیم نزدیک شود و همه‌چیز را زیر نظر بگیرد، افشین پیروانی بی‌دغدغه به کارش ادامه خواهد داد و پرسپولیس برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آماده می‌شود. جایی که رویای موفقیت در آن سال‌هاست برای هواداران پرسپولیس دست‌نیافتنی و غریب شده است.
همانطور که یک روز شکست برابر فولاد در اهواز زمزمه‌های کنار گذاشته‌شدن قطبی از پرسپولیس را موجب شد، حالا پیروزی در سایه یک بازی هدفمند از تیمی که در شکست‌های عجیب دو بازی گذشته‌اش، سردرگمی و اضطراب بیش از هر چیز عیان بود، مقابل همان حریف، چشم‌انداز تازه‌ای برای پرسپولیس به‌وجود آورده، آنچه حذف قطعی لوکا بوناچیچ از فهرست مربیان پرسپولیس در این فصل را رقم زد، می‌تواند همزمان مسیر موفقیت و قهرمانی را هم هموار کند.

نظرات دیگران [ نظر]

دانلود گل پرسپولیس به فولاد
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 دی 27 ساعت 6:53 عصر

image

image

دانلود ویدیو تک گل پرسپولیس به فولاد


نظرات دیگران [ نظر]

پیروزی پرسولیس برابر فولاد
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 دی 27 ساعت 6:43 عصر

پیروزی پرسولیس برابر فولاد

تیم پرسپولیس تهران در هفته بیست و دوم مسابقه های فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران برابر فولاد خوزستان به پیروزی دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی آریا، در این دیدار که در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم پرسپولیس با یک گل از سد حریف خود گذشت و به ناکامی های دو هفته گذشته خود پایان داد.

در این مسابقه که از بیست و دومین هفته رقابت های فوتبال باشگاه های برتر، جام خلیج فارس بر گزار می شود سرخپوشان تیم پیروزی در پایان نیمه نخست موفق شدند با به ثمر رساندن یک گل با پیروزی به رختکن روند .

تک گل این بازی در نیمه نخست را مازیار زارع در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی درون دروازه تیم فولاد خوزستان جای داد .

محمود رفیعی داور مسابقه در دقیقه 44 و در پی خطای توره بر روی دروازه بان خارجی تیم فولاد خوزستان کارت زرد دوم را به وی داد و سپس با نشان دادن کارت قرمز تیم پیروزی را از این زمان 10 نفره کرد.

داور مسابقه همچنین در نیمه نخست این دیدار دو کارت زرد را هم به داسیلوا و کاملی مفرد از تیم فولاد خوزستان نشان داد ، ضمن اینکه کریم باقری هم در نیمه نخست کارت زرد دریافت کرد.

در پایان نیمه نخست این بازی که در حضور نزدیک به 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران بر گزار می شود بازیکنان دو تیم هر کدام مرتکب 7 خطا شدند.

اما حاشیه این دیدار

 بازیکنان دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان با پارچه نوشته‌های مرگ بر اسراییل وارد زمین ورزشگاه آزادی تهران شدند و بازی با شعار مرگ بر اسراییل و رژیم صهیونیستی تماشاگران فوتبال آغاز شد.


* تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی بر سر دادن شعارهایی، جنایات وحشیانه و ددمنشانه
رژیم سفاک و خون آشام اسراییل غاصب علیه مردم مظلوم و ستمدیده غزه را محکوم کردند.


* بیش از ? ???هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران حضور داشتند.


* اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران از جایگاه ویژه تماشاگران، نظاره گر این بازی بودند.


* ? ???هوادار فولاد خوزستان نیز در گوشه‌ای از ورزشگاه مشغول تشویق تیم خودی بودند.


* پس از گل نخست تیم پرسپولیس، برخی تماشاگرنماها مواد محترقه به داخل زمین پرتاب کردند.


* ابراهیم توره مهاجم سنگالی تیم پرسپولیس در دقیقه ? ???با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.


*محمود رفیعی داور بازی به هنگام خروج از زمین بازی به شدت مورد اعتراض هواداران تیم پرسپولیس قرار گرفت.


* اریش روته مولر مربی آلمانی تیم ملی فوتبال ایران در جایگاه ویژه تماشاگران حضور داشت.


* مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی/ع/ در بین دو نیمه بازی انجام شد.


* علیرضا حقیقی دروازه بان تیم پرسپولیس پیش از آغاز بازی به دلیل همرنگ بودن لباسش با بازیکنان حریف مجبور به تعویض آن شد.


* افشین پیروانی سرمربی و بازیکنان تیم پرسپولیس پس از بازی به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شدند.


نظرات دیگران [ نظر]

شروع به کار
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 دی 27 ساعت 12:43 صبح

وبلاگ عاشقان پرسپولیس شروع به کار کرد

به همین مناسبت این وبلاگ برای شما به صورت رایگان لوگر وبنر تبلیغاتی می سازد ودر کم ترین زمان ممکن(حداکثریک روز) به شما تحویل می دهد

برای این کار فقط کافیست مدل پیشنهادی خود را در صفحه تظرات بگذارید

همچنین اگر علاقه مند به نویسندگی و.......... دراین وبلاگ هستید نام کاربری ورمز عبور خود را انتخاب کرده ودر بخش نظرات یاداشت بنویسید

با تشکر


نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4      

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

لوگوی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

آرشیو

موضوعات وبلاگ