سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 2 بازدید
بازدیدهای دیروز: 1 بازدید
مجموع بازدیدها: 25149 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

پیوندهای روزانه


لینک دوستان من

لوگوی دوستان من

موسیقی وبلاگ

جستجو

وینگادا جدی ترین گزینه برای حضور روی نیمکت پرسپولیس
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 بهمن 18 ساعت 8:32 صبح

 با سفر حسین هدایتی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به امارات مذاکرات با 2 مربی خارجی بنام های فیلیپ تروسیه و ادواردو وینگادا آغاز شد تا به زودی هدایت تیم پرسپولیس را در مسابقات داخلی و خارجی یکی از این مربیان بر عهده داشته باشد.
از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مسئولان باشگاه به دلیل برخی خواسته ها از سوی تروسیه با این مربی فرانسوی به توافق نرسیدند. به همین دلیل مذاکرات با وینگادا به صورت جدی تر انجام شد.خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مذاکرات با وینگادا مراحل نهایی خود را طی می کند تا مربی پرتغالی به عنوان نزدیک ترین فرد در آستانه نشستن روی نیمکت پرسپولیس باشد.
گفته می شود هدایتی پس از مذاکره با وینگادا با وی برای عقد قرارداد یک ساله به توافق رسیده است.

بنا بر اظهارات نزدیکان باشگاه پرسپولیس قرار است که وی یک دستیار خارجی نیز با خود به ایران آورده و به مدت یک سال در این تیم ایرانی فعالیت کند.
احتمال دارد که عباس انصاریفرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کنفرانس روز شنبه این مربی را در جمع اصحاب رسانه به صورت رسمی معرفی کند. اگر همه چیز بر همین منوال پیش برود، وینگادا هفته آینده وارد ایران می شود و در بازی مقابل استقلال روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.
وینگادا در پی کسب نتایج نه چندان مناسب هفته گذشته از مربیگری تیم ملی اردن کنار گذاشته شد.


نظرات دیگران [ نظر]

? پیروانی: با روحیه بالا به مصاف استقلال میرویم
نوشته شده توسط : سروش
چهارشنبه 87 بهمن 16 ساعت 4:39 عصر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با کسب 3 امتیاز بازی با داماش با روحیه خوبی به مصاف استقلال می رویم.
افشین پیروانی بعد از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت اظهار داشت: بازی سختی بود. در زمین گل‌آلود ارائه برنامه تاکتیکی بسیار سخت است. بنابراین نمی‌توان راجع به شرایط فنی بازی صحبت کرد.
وی تاکید کرد: بازیکنان ما برای کسب 3 امتیاز سخت تلاش کردند و با دویدن زیاد موفق شدیم به برتری برسیم.
پیروانی عنوان کرد: به دلیل دوندگی خوب بازیکنان میانه میدان در اختیار پرسپولیس بود. این پیروزی حق ما بود که به آن رسدیم.

این مربی افزود: قبل از برگزاری دربی کسب 3 امتیاز بازی با داماش اهمیت ویژه‌ای برای ما داشت. با این پیروزی با روحیه خوبی به مصاف استقلال می‌رویم.
وی گفت: داماش تیم خوبی است و امروز با وجود لغزنده بودن زمین بازی خوبی را ارائه داد. من علت قعرنشینی داماش در لیگ برتر را نمی‌دانم.


نظرات دیگران [ نظر]

برد پرسپولیس برار داماش
نوشته شده توسط : سروش
چهارشنبه 87 بهمن 16 ساعت 4:35 عصر

در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور از ساعت 13:30 امروز تیم های پرسپولیس و داماش در ورزشگاه سردار جنگل گیلان به مصاف هم رفتند که طی آن تیم سرخپوش پایتخت با نتیجه 2-1 میزبانش را شکست داد تا با روحیه ای مضاعف هفته آینده با استقلال دربی 66 را برگزار کند.
در این بازی که در زمینی بسیار بد و ناهموار برگزار شد،ابراهیم توره در دقیقه 8 و کریم باقری در دقیقه 62 برای پرسپولیس و آدریانو آلوز در دقیقه 34 برای داماش موفق به گلزنی شدند.
قضاوت این دیدار را هدایت ممبینی بر عهده داشت که چهار بار دست به جیب شد و به ابراهیمی،نظر محمدی و مهدوی از تیم میزبان و توره از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
تیم افشین پیروانی با این برد 43 امتیازی شد و از مکان سوم جدول رده بندی تکان نخورد.داماش نیز با همان 18 امتیاز قبلی در مکان هفدهم ایستاد.

نظرات دیگران [ نظر]

? پتروویچ : اگر دایی بخواهد در مورد تیم ملی ایران فکرخواهم کرد
نوشته شده توسط : سروش
دوشنبه 87 بهمن 14 ساعت 6:38 عصر

IMAGE633690285306105000

 هافبک صربستانی تیم پرسپولیس گفت: فکر می‌‏کنم تیم ما در بازی با پیام تا حدودی مشکل داشت و در ابتدای مسابقه هم 2 ، 3 موقعیت مناسب به دست آوردیم که از آن‌‏ها استفاده نکردیم. 
ایوان پتروویچ افزود: بعد از این حملات تیم پیام با 10 بازیکن در زمین خود دفاع می‌‏کرد و هنگامی که تیمی فقط به دفاع مطلق می‌‏پردازد گل زدن بسیار دشوار است اما اگر می‌‏توانستیم در همان نیمه اول یک گل به ثمر برسانیم تیم حریف در ادامه مسابقه شاید 3 یا 4 گل دریافت کند. وی افزود: فوتبال همین است، من هم خدا را شکر می‌‏کنم که در زدن ضربه پنالتی‌‏ که دو بار از سوی داور تجدید شد تمرکز کافی داشتم و توانستم یک گل 3 امتیازی که حاصل تلاش همه بازیکنان بود به ثمر برسانم.

وی ادامه داد: ما در بازی آینده مقابل داماش گیلان نیز فقط به فکر 3 امتیاز هستیم و می‌‏رویم که این تیم را در خانه‌‏اش شکست دهیم. تیم پرسپولیس در هر مسابقه‌‏ای که بازی می‌‏کند فقط به فکر کسب پیروزی است.
هافبک صربستانی تیم پرسپولیس با اشاره به اتفاقات پایان مسابقه این تیم مقابل پیام اضافه کرد: من فکر می‌‏کنم این مسائل فقط در روزنامه‌‏ها انعکاس زیادی داشت. چرا که علی کریمی که گفته می‌‏شد از باشگاه اخراج شده است دیروز در تمرینات شرکت کرد و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد. من واقعا نفهمیدم چه مشکلی میان او و مدیریت باشگاه به وجود آمده است اما اصلا مشکلی وجود نداشت.افشین پیروانی هم به عنوان سرمربی تیم، دیروز برایش مشکلی به وجود آمده بود و امروز به تمرینات بازمی‌‏گردد.

پتروویچ گفت: این‌‏که افشین پیروانی اعلام کرده از شعار هواداران ناراحت است من نمی‌‏توانم در مورد آن صحبت کنم چرا که متوجه شعار هواداران نمیشدم و معنی آنها را نمی‌‏دانستم.

هافبک صربستانی تیم پرسپولیس در خصوص حضور سرمربی خارجی در این تیم گفت: هرکدام از مربیان که در پرسپولیس کار کنند مشکلی ندارم. اول قطبی سرمربی بود الان هم اگر یکی دیگر بیاید بازهم برایم فرقی نمی‌‏کند چرا که ما حرفه‌‏ای هستیم و با تمرینات خوب سعی می‌‏کنیم در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

وی افزود: به نظر من پیروانی مربی خوبی است، من که با او مشکلی ندارم اما گفتم حضور مربیان مختلف خارجی در پرسپولیس در روزنامه‌‏ها زیاد دیده می‌‏شود و این مساله فشار زیادی به بازیکنان و مربیان وارد می‌‏کند. این خوب نیست اما فوتبال ایران این‌‏گونه است و هیچ کاری هم نمی‌‏توانیم بکنیم.

پتروویچ در خصوص مبلغ دریافتی خود از باشگاه پرسپولیس گفت: من پول خوبی از این باشگاه گرفته‌‏ام اما میزان دریافتی‌‏ام را اعلام نمی‌‏کنم. در مورد فصل بعد هم هنوز تصمیمی نگرفته‌‏ام ولی بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر ضمن صحبت با مدیر برنامه‌‏هایم و مدیران باشگاه در این خصوص تصمیم‌‏گیری خواهم کرد. در ایران دوست دارم فقط در پرسپولیس بازی کنم اما اگر از ایران بروم در یکی از کشورهای قطر و امارات بازی خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در یکی دو مسابقه اخیر نیمکت‌‏نشین بود عنوان داشت: نمی‌‏دانم چرا نیمکت‌‏نشین هستم و این تصمیم مربی بوده است. من هم تابع نظر او هستم، اگر هم بگوید روی نیمکت‌‏بنشین حرف گوش می‌‏دهم و اگر هم در ترکیب اصلی باشم بازی می‌‏کنم. من حرفه‌‏ای رفتار می‌‏کنم اما باید بگویم هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم. شرایط جسمانی خوبی دارم و آماده بازی هستم.

پتروویچ گفت: شاید کادر فنی اعلام کرده باشد که پتروویچ آماده نیست که نیمکت‌‏نشین شده‌‏ اما خودم فکر می‌‏کنم از نظر فنی و آمادگی جسمانی در شرایط ایده‌‏آلی قرار دارم.

هافبک صربستانی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در کشورش در مسابقه‌‏ای که شبیه دربی باشد بازی کرده است عنوان داشت: در کشور خودم تا حالا در مسابقه دربی حضور نداشته‌‏ام اما در آلمان که بودم در مسابقات" آلمانیا آخن" با حضور 80 هزار تماشاگر بازی می‌‏کردم که جذابیت خاصی برایم داشت.

پتروویچ در خصوص حضورش در تیم ملی ایران گفت: یک زمانی یک بحثی بود که مطرح شد اما به صورت جدی نبود. فقط از طرف روزنامه‌‏ها از من سوال می‌‏کنند که آیا دوست داری در تیم ملی ایران بازی کنی که من هم گفتم مسوولان فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص با من صحبتی نکرده‌‏اند. الان سرمربی تیم ملی ایران علی دایی است اگر او فکر کند که من می‌‏توانم برای تیم ملی شما مفید باشم اعلام نیاز کند تا با بررسی دقیق جواب بدهم. اگر توانستم برای تیم ملی صربستان بازی می‌‏کنم وگرنه پیراهن تیم ملی ایران را خواهم پوشید.


نظرات دیگران [ نظر]

پرسپولیس در دقیقه 90 پیام را شکست داد // بردی، سرد تر از یک باخت
نوشته شده توسط : سروش
شنبه 87 بهمن 12 ساعت 6:23 عصر

تیم های فوتبال پرسپولیس و پیام از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
در پایان پرسپولیس با تک گل ایوان پتروویچ در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی پیام مشهد را شکست داد.
پتروویچ دو بار ضربه پنالتی‌ را گل کرد اما داور هر 2 بار دستور به تکرار ضربه پنالتی داد. وی در سومین مرتبه نیز توپ را درون دروازه پیام جای داد تا پرسپولیس در لحظات پایانی 3 امتیاز بازی را بگیرد.
علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. وی به علی کریمی ،ابراهیم توره و رحمان رضایی از پرسپولیس و ابراهیم شکوری، روح ا... بهرامی، محسن زاهدی و علیرضا جلیلی از پیام کارت زرد نشان داد.

رحمان رضایی دردقیقه 3+90 و علیرضا نیکبخت واحدی در دقیقه 4+90 از پرسپولیس اخراج شدند.

ترکیب تیم پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، نبی ا... باقری ها، رحمان رضایی، علیرضا محمد، مسعود زارعی (61-فرهاد خیر خواه) پژمان نوری، مازیار زارع (75 - کریم باقری)، علی کریمی، محمد منصوری، ابراهیم توره و علیرضا نیکبخت واحدی.
سرمربی افشین پیروانی

بازیکنان پیام:
مجید غلامی، علیرضا جلیلی، محسن ارزانی، روح ا... بهرامی، محسن زاهدی، محمد مطوری، مرتضی برگی زر، محمد رجب زاده، محمد سهیمی، ابراهیم شکوری (65- علی بیک زاویه)، اشپیتیم آرفی.
سرمربی مجید حسینی پور.


نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4      >

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

لوگوی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

آرشیو

موضوعات وبلاگ